Nejčastěji kladené otázky

Otázky k nákupu na e-shopu I-LIVING.cz

Nákup

Jak funguje nákup produktů v AKCI 1+1?
- Sledujte pečlivě okýnka u výběru variant produktů. V každém okénku je uvedený rozměr, počet kusů, dostupnost a cena. Podrobněji: u matrací, chráničů a přistýlek platí: šířka 80-100 cm = do košíku vložíte jeden kus a obdržíte dva. U širších rozměrů obdržíte jeden kus se slevou 50%. Anatomické polštáře: vložíte do košíku jeden kus a obdržíte dva. Lůžkoviny: pro jednolůžkový a prodloužený rozměr platí: do košíku vložíte jeden kus a obdržíte dvě sady (2x polštář, 2x peřina). U dvojitého rozměru platí sleva 50% a obdržíte jeden kus setu (2x polštář, 1x velká peřina).

Musím se zaregistrovat, abych si mohla vytvořit objednávku v e-shopu i-living.cz?
- Ne. K vytvoření objednávky nemusíte být registrovaný uživatel, ani se nikde přihlašovat. Výhodou pro registrované uživatele jsou automaticky vyplněné informace v objednávce a přehled o historii nákupů.

Mohu objednávat telefonicky nebo emailem?
- Nemáme klasické call centrum, proto nejsme standartě vybaveni na přijímání tel. objednávek. Ale pokud budete mít vše připravené (hlavně číslo produktu – začíná písmenem P - najdete ho pod názvem produktu). Je důležité abyste měli emailovou adresu, na kterou vám budou chodit veškeré informace od nás a od dopravce. Přečtěte si také důkladně obchodní podmínky. 

Nabízí i-living slevu na první nákup nebo jinou množstevní slevu?
- Slevu na první nákup nenabízíme. Pokud máte zájem o velkoobchodní odběr zboží nebo velký počet kusů k vybavení např.penzionu určitě nás neváhejte kontaktovat na náš email service@i-living.cz. 

Je bezpečné u nás nakoupit?
- Ověřte si nás na srovnávači Heureka, kde máme více jak tisíc recenzí s průměrným hodnocením 99% spokojenosti. 

Jak uplatním slevový kód?
- Slevový kód můžete zadat až poté, co dáte všechny vybrané produkty do košíku. V první části nákupního košíku vidíte přehled vybraného zboží a úplně dole jsou dvě šipky. → Máte dárkový certifikát nebo slevový kód? Klikněte na tento text a zobrazí se vám okénko, kam můžete slevový kód zadat a sleva se vám automaticky odečte.

Bydlím na Slovensku a rád bych u vás nakoupil, je to možné?
- Ano. Navštivte naši SK doménu www.i-living.sk.

Nejde mi odeslat objednávka, co teď?
- Ověřte si, že máte u každé části vybranou jednu z možností. 1. doprava, 2. platba a 3. dodací adresa. Pokud máte někde chybu, řádek vám zčervená. 

Jak zjistím, že jsem objednávku úspěšně dokončil?
- Po dokončení objednávky se vám na obrazovce zobrazí velký usměvavý smajlík s poděkováním za objednávku. A na vaši zadanou emailovou adresu vám přijde potvrzení o vytvořené objednávce. Pozor! Zkontrolujte si všechny složky/záložky v emailu, hromadné emaily občas zapadnou. Předejdete tomu, pokud si zadáte naši emailovou adresu service@i-living.cz do adresáře. Pak vám nic neunikne.

Před chvilkou jsem si koupila zboží, které už není nedostupné/nemohu ho najít.
- Gratulujeme, pravděpodobně jste zakoupili poslední kus. Poté se položka automaticky uzavře, aby nelákala další zákazníky.

Můžu svou objednávku změnit nebo zrušit?
- Momentálně náš systému neumožňuje, aby zákazník zpětně svou objednávku měnil nebo ji stornoval. Ale nemějte strach, klidně nám zavolejte nebo napište na email – jistě to spolu vyřešíme.

Lze objednávat na firmu? Případně státní institut?
- Ano, i s touto formou objednávek máme bohaté zkušenosti.

Dostupnost zboží

Jak poznám, že máte vybrané zboží skladem?
- U každého zboží spolu s cenou uvádíme také jeho dostupnost. Tradičně zeleně označené zboží SKLADEM se nachází v jednom z našem skladů a pravděpodobně ho budeme expedovat max. do dvou dnů. Setkat se můžete také s dostupností do 2-3 dnů, 2-3 týdny nebo 4-7 týdnů. Zboží označené jako NEDOSTUPNÉ nelze ani objednat.

Vybraný produkt nemáte skladem, co teď?
- Rádi vám zašleme upozornění o naskladnění. U nedostupného produktu najdete pod cenou malého ptáčka s textem: Hlídat dostupnost. Když na text kliknete, zadáte do okénka svou emailovou adresu. Až zboží naskladníme přijde vám automatický email. 

Potřebujete více kusů, než lze vložit do košíku?
- Napište nám na service@i-living.cz. Část zboží se snažíme udržovat a opakovaně naskladňovat. Část zboží je sezónní a abychom drželi krok s trendy je potřeba ho obměnit. Pokud se jedná o zboží v sekci outlet a výprodej, zboží nejspíše znovu naskladňovat nebudeme. 

Platba

Jaké jsou možnosti platby?
- Platit můžete na dobírku/u řidiče, online kartou nebo bankovním převodem. Při zvolení platby kartou online nebo převodem, čekáme s expedicí dokud nebude objednávka uhrazena. Více najdete v dodacích podmínkách

Musím objednávku zaplatit předem?
- U vaší objednávky si můžete vybrat jakýkoliv z nabízených způsobů platby viz. výše. O zálohu žádáme pouze v případě, kdy se jedná o zboží na zakázku. (Jedná se o atypické rozměry nebo velký počet kusů.)

Doručení

Jakou si mám vybrat dopravu?
- Na výběr máte z dopravců PPL, GLS, Zásilkovna a u malých balíčků také ŽabkaPoint, naopak nadrozměrné zásilky (matrace, rošty) zasíláme dopravcem TopTrans. Doporučujeme si vybrat dopravce s kterým máte zkušenosti. S poštou NEspolupracujeme.

Mohu si vyzvednout objednávku osobně?
- Ano. Máme velké matracové studio na Praze 10. Jde primárně o showroom matrací, to co máme skladem na e-shopu NEMÁME SKLADEM na prodejně. 

Jak rychle mi objednávka přijde?
- U každé položky máme označené, zda je položka SKLADEM či jestli má nějaký horizont objednávání. (2-3 týdny u matrací) Pokud máme vedené zboží skladem snažíme se expedovat do druhého dne. Více najdete v dodacích podmínkách

Kolik stojí dodání?
- U objednávek nad 1.000 Kč nabízíme dopravu ZDARMA. Nadrozměrné zásilky (matrace, postele, rošty) - Toptrans - 299 Kč. Od hodnoty objednávky 5000 Kč zdarma.

Mohu si domluvit termín a čas dodání?
- Přesný termín a čas dodání bohužel neumíme zaručit. Dopravci mají předem naplánované trasy a plné auto balíčků, které potřebují ten den rozvézt. Vaše poznámky u objednávek samozřejmě předáváme dál, ale víme že se mohou ztratit v překladu nebo na ně není brán zřetel. Rozumíme tomu, že nejste přes den doma – nechte si balíček rovnou doručit do práce nebo do jedné z mnoha zásilkoven, kde to bude jen na vás, kdy si zboží vyzvednete.

Jak mohu sledovat svou zásilku?
- Vše najdete na svém emailu. Jakmile je u nás zboží zabalené a předáno dopravci, přijde vám email. Poté vám přijde email od vybraného dopravce, kde najdete odkaz na sledování zásilky.

Co mám dělat, pokud moje objednávka nedorazila/ztratila se/změnilo se doručování?
- Bohužel jakmile balíček opustí náš sklad, těžko ovlivníme jeho cestu. Rádi vám samozřejmě pomůžeme balíček dohledat, či reklamovat u přepravních společností. Pokud nejste spokojení s kurýrem nebo doručovací společností doporučujeme sepsat stížnost rovnou na ně.

Reklamace / Vrácení zboží

Co mám dělat, pokud je balíček poškozen?
- Poškozenou nebo neúplnou zásilku máte právo nepřevzít. Je důležité na místě s kurýrem sepsat zápis o škodě. Zvláště u matrací – jde o dražší zboží, které je potřeba u dopravce reklamovat. A určitě nás kontaktujte, pomůžeme jak jen budeme moci.

Objednané položky se vám nelíbí/nevyhovují?
- Nevěšte hlavu, zboží samozřejmě můžete vrátit, námi prodloužené době 30 dnů. Vztahuje se to samozřejmě na nevybalené a nepoužité zboží. Zboží zašlete spolu s formulářem ke STAŽENÍ - odstoupení od kupní smlouvy na adresu Pod Soutratím 1559/5, Praha 10. Balíček nám můžete zaslat libovolným přepravcem na vaše náklady.

Přišlo vám zboží s vadou nebo jinak poškozené?
- V tomto případě můžete uplatnit reklamaci. Nejlepší bude, když nás kontaktujete na email service@i-living.cz a pošlete nám fotografii na které bude jasně viditelná vada. Na základě těchto podkladů vám dokážeme zajistit bezplatný svoz zboží. Nebo vám nabídneme jinou formu refundace. Vše se dá vyřešit. 

Něco vám v objednávce chybí?
- Zkontrolovali jste několikrát fakturu s dodaným zbožím a pořád něco nesedí? Chyba se stane, naši kolegové ve skladu jsou jen lidi. Určitě nás co nejdříve kontaktujte, abychom mohly problém vyřešit.
- Není možné, že vám doručují objednávku ve dvou balíčkách? Poznáte to tak, že v emailu o expedici zboží najdete více trackovacích čísel podle kterých můžete objednávku sledovat. Je tedy možné, že k vám zatím dorazila jenom část. 

Jaká se vztahuje na zboží záruka?
- Standartě se na veškeré zboží vztahuje záruka 2 let. U matrací nabízíme prodlouženou záruku. Kterou je potřeba u výrobců uplatnit. 

Balíček jsem vrátil/a, kdy dostanu své peníze zpět?
- Od doby co převezmeme vaši objednávku/balíček zpět do skladu, tak máme 14 dní na vyřízení vaší reklamace/vrácení.

Otázky k výběru před nákupem

Matrace

Jaká matrace je ta nejlepší?
- Ač jsou matrace které jsou nejprodávanější, nejoblíbenější, vůbec to neznamená, že budou vyhovovat zrovna vám. Znamená to jen, že vyhovují většině zákazníkům. K e-shopu máme velké matracové studio a proto víme, jak rozdílné matrace si často zákazníci vybírají. Jaká je tedy naše rada? Matrace potřeba si hlavně vyzkoušet. Zhlédněte naši video-poradnu.

Jaké matrace jsou vhodné na polohovací rošt?
- Většina matrací je vhodná na polohovací rošty. Nevhodné jsou třeba pružinové matrace a vysoké matrace (30 cm), nebo matrace které obsahují kokosovou desku v jádru. Pevnější matrace jdou polohovat často jen po zátěží (nevytvarují se přesně podle roštu). Nejideálnější matrace na polohovací rošty jsou latexové matrace a celkově spíše měkčí matrace. Vybírat můžete zde ﹥ v kategorii matrace na polohovací rošty.

Máte matraci po které mě nebudou bolet záda?
- Nejčastější otázka kterou slýcháváme. Bohužel na ní nemáme jednoznačnou odpověď – ani konkrétní matraci, kterou bychom vám rovnou poslali. Pokud máte vyloženě zdravotní potíže, určitě se poraďte se svým doktorem. Pokud vás čeká operace a chcete mít po návratu z nemocnice novou matraci – rovnou doporučujeme zůstat u té vaší starší po dobu rekonvalescence. Na novou matraci si záda potřebují zvyknout. Další rady a tipy najdete v naší video-poradně.

Je potah na matraci snímatelný a pratelný
- Ano, veškeré matrace z naší nabídky mají snímatelný potah, který je možné vyprat. Sledujte štítky s pracími symboly a dodržujte doporučené hodnoty. 

Můžu si na vybranou matraci vybrat potah?
- Každá matrace je speciálně navrhnuta spolu s potahem. Odpověď tedy zní ne. Navíc, hlavní je jádro matrace a potah je jen třešničkou na dortu.

Výška matrací je včetně potahu?
- Ano, uváděná výška je včetně potahu.

Za jak dlouho mi matraci doručíte?
- U každé matrace máme seznam nabízených rozměrů spolu s cenou i dostupností. 

Vyrobíte mi rozměr, který jsem u vás nenašel?
- Ano, umíme i výrobu na zakázku. Napište nám na service@i-living.cz, jaký typ matrace a o jaký rozměr máte zájem a my vám rádi připravíme cenovou nabídku. Jen počítejte s prodlouženou dobou dodání. 

Vrchní matrace/přistýlky

připravujeme ...