Nezávislé recenze a hodnocení

Recenze a hodnocení

Na našich stránkách se při hodnocení nákupu odkazujeme na portál Heureka >>>, který pro nás nezávisle recenze zákazníků e-shopu ověřuje, zpracovává a vyhodnocuje. "Ověřeno zákazníky" je jednoduché řešení, díky kterému sbíráme zákaznické recenze na prodávané produkty i kvalitu služeb našeho e-shopu. Hlavním cílem funkce "Ověřeno zákazníky" je zlepšit zákaznickou zkušenost a postupně odbourat strach z nákupu přes internet. 

Aby Heureka dokázala doporučit nejlepší obchod, musí totiž zvážit mnohem více aspektů, než jen nejvýhodnější cenu. Kvůli odbourání obav z on-line nakupování a pro zamezení špatných zkušeností musí zohledňovat především kvalitu služeb obchodu (od přehlednosti stránek, uvádění kompletní informace o ceně, dodací lhůty, řešení reklamací atd.).

Na internetu dnes existují možnost anonymně hodnotit obchody - je to skvělý prostor pro pošpinění konkurencí a pro sebechválu ze strany obchodu. Výsledná informační hodnota těchto hodnocení je velmi malá. Na rozdíl od nich se hodnotící portály jako je Heureka ptají opravdu jen zákazníků, kteří v obchodě nakoupili. Několik dní po provedení nákupu jim Heureka automaticky pošle cílený dotazník, který mají zákazníci možnost vyplnit. Cílem je získat objektivní a ověřený názor na kvalitu obchodu a minimalizovat falešná hodnocení.

I vy se můžete zúčastnit tohoto hodnocení a předat svoji zkušenost dále. Stačí před dokončením nákupu a potvrzením objednávky zaškrtnout políčko "Souhlasím s předáním údajů v objednávce za účelem nezávislého hodnocení nákupu (Zboží.cz, Heureka.cz, Favi Extra, Biano Star)".

 

Technická část aneb Jak to celé funguje?

Hodnotit v rámci "Ověřeno zákazníky" na Heureka.cz může pouze zákazník, který na e-shopu skutečně dokončil objednávku a zboží objednal.

Informace o nákupu a předání informací pro hodnocení se provádí pomocí kódu umístěného na stránce potvrzující objednávku. Dokončením objednávky se kód aktivuje a pošle hodnotícímu portálu informace pro vytvoření formuláře pro hodnocení.

Jedná se především o předání údajů, jako jsou váš e-mail, číslo objednávky a informace o zakoupeném zboží. Na základě těchto informací vytvoří hodnotící portál dotazník spokojenosti s nákupem, který Vám následně zašle několik dnů po objednání zboží.

Pokud dotazník spokojenosti vyplníte, shromáždí portál Heureka vaše hodnocení nákupu a předáme nám výsledky hodnocení zpět. Váš e-mail ihned po vytvoření a odeslání dotazníku zašifruje. Vaše hodnocení a e-mail v pseudonymizované/šifrované podobě využívá Heureka pro odhalení falešných hodnocení.

Jaké informace od nás tedy předáváme dál?

Osobní údaje jsou zpracovávány za účelem zaslání formuláře pro získání hodnocení, jeho analýzy a vytvoření statistik nebo souhrnných hodnocení eshopu a nabízených produktů. Tyto statistiky a souhrnná hodnocení neobsahují žádné osobní údaje. 

V souvislosti se službou mohou být zpracovávány osobní údaje v rozsahu emailové adresy, telefonního čísla, které je uvedené v objednávce, a dále v rozsahu IP adresy, informací o zakoupeném zboží, objednávce a obsahu hodnocení, které zákazník zveřejní. Osobní údaje nejsou Heurekou při zasílání e-mailových dotazníků předány ani žádné další straně pro její vlastní účely.