Do košíku zatím nebyly přidány žádné položky.
Do košíku zatím nebyly přidány žádné položky.
Jsme malá rodinná firma, nevysedáváme na poradách a neřešíme korporátní plány prodeje. Věnujeme se jen a pouze servisu zákazníků.
2. Protože o matracích a textiliích víme (téměř) vše
Naše znalosti s výrobou matrací a bytového textilu sahají až do roku 1999. Není pěny, druhu dřeva nebo textilního materiálu, který by nám neprošel pod rukama. Naše záda a záda našich dětí a kolegů už ozkoušela tolik kombinací pěn, že Vám s výběrem matrací jistě poradíme mnohem lépe než řadoví prodavači v řetězcích,
3. Spolupracujeme pouze s několika málo výrobci, neparalyzujeme Vás příliš širokou nabídkou
Za ta léta jsme vytřídili pouze malou hrstku značek a výrobců, se kterými spolupracujeme. Takové, na které se můžeme spolehnout, neřešíme problémy s kvalitou a takové, které se nestydíme doporučit dál. Tím jsme přirozeně ze svého portfolia vyloučili levné matrace a dovozové / čínské lůžkoviny.
Naopak neprodáváme takové zboží, kde vidíme, že zákazník zaplatí za drahou reklamu a cena neodpovídá kvalitě. Vždy dbáme na to, abychom nabízeli ten nejlepší poměr výkon / cena. Pokud máte omezený rozopočet, bez výhrad ho respektujeme.
4. Naše produkty sami používáme
Pokud my, naše rodiny nebo rodiny našich zaměstnanců potřebují vybavit ložnici, vybaví se u nás a slouží nám jako odborné soukromé testcentrum. A jelikož mnozí z nás už nejsou žádní mladíci, řešíme různé zdravotní neduhy. A co ozkoušíme na vlastní kůži (a bolavá záda), to pak umíme doporučit dál.
5. Provozujeme matracové studio a sami v něm prodáváme
Zpozorněte, pokud internetový prodejce (e-shop) matrací nemá prodejnu. Jak může radit s výběrem, když se zbožím denně nepracuje? Pokud čerpá zkušenosti pouze z katalogů výrobců, přetlumočí Vám jen parametry z brožury. My si osobně oleháme každou novinku, kterou zavádíme, kontrolujeme šarže a kvalitu.
6. Spokojenost 5* na Heurece, na Googlu, Zboží, Seznamu, Favi a Bianu
Z tisíců recenzí, které jsme nasbírali za ta léta. Jsme rádi, že naši snahu zákazníci ocení.
7. Nemáme reklamační oddělení
Nepotřebujeme ho. Reklamace prakticky neřešíme. A když už se nějaká vyskytne, z 99 % ji umíme vyřešit na dálku. Pouze v ojedinělých případech je nutná součinnost s výrobcem. Vše řešíme v dobrém.
8. U nás komunikují lidé
Pokud k nám voláte nebo píšete, dovoláte se přímo nám, lidem z I-LIVING. Žádným chatbotů, ani AI asistentům.
9. Jdeme s dobou
Pravidelně navštěvujeme zahraniční veletrhy jako Maison Objet v Paříži, Heimtextil ve Frankfurtu nad Mohanem nebo Salone del Mobile v Miláně. O trendech máme přehled a sortiment stavíme podle nových poznatků a technologií. Neuvádíme však do prodeje každou rádoby novinku, o které nejsme sami přesvědčeni.
10. Baví nás to
Zákazníci si často u nás ve studiu povzdechnou, že pravidelně testovat matrace v pracovní době je dream job. Tak pod to se tedy podepisujeme!
Budeme se těšit na náštěvu u nás v Praze - Vršovicích nebo virtuálně na e-shopu.