Volná místa

Pro náš internetový obchod a matracové studio www.i-living.cz hledáme spolehlivého a pracovitého parťáka na pozici: PRACOVNÍK SKLADU A EXPEDICE.

Náplň práce:

  • Administrativní příprava, balení a expedice zásilek z e-shopu.
  • Zodpovědnost za sklad - organizace zboží, inventura.
  • Rozvoz zboží po Praze dodávkou a příležitostně po republice.
  • Komunikace s přepravními společnostmi, řešení reklamací, domluva ohledně termínů atd.
  • Komunikace s obchodním oddělením.
  • Balení a expedice zboží pro velkoobchod.

Co musíš mít, umět a vědět:

  • Zdravý rozum a schopnost řešit vše v klidu.
  • Fyzickou zdatnost (manipulace s těžkými matracemi). Z tohoto důvodu práce není vhodná pro ženy.
  • ŘP sk B, jsi aktivní řidič a máš už něco naježděno.
  • Kultivovaný projev.
  • Spolehlivost a flexibilita.
  • Čistý trestní rejstřík.
  • Výhoda je praxe ve skladu, dopravě, expedici, výdejně internetového obchodu.
  • Smysl pro humor, zejména ten černý, vítáme! V době vánočního shonu nás efektivně drží při životě. :-)

Nabízíme:

  • Lidský pohodový přístup.
  • Ohodnocení podle zkušeností a výkonu. Dobré lidi umíme ohodnotit velmi dobře.
  • Kafe, cola, vody na pracovišti zdarma, v době vánočního shonu skladem proběhne i nějaká ta pizza nebo sladkosti.
  • Stravenky 120 Kč.
  • Zaměstnanecké slevy.
  • Práci na HPP na dobu neurčitou. Možná práce i na zkrácený úvazek - odpolední směny a víkendy, vhodné pro studenty.
  • Nástup v průběhu srpna nebo září.
  • Typická pracovní doba 9-17:30, v době předvánočního shonu a nárazově během roku je třeba počítat i s víkendy a delšími směnami.

Nemusíš posílat univerzální CV. Mnohem více nás potěší personalizovaný e-mail, kde nám popíšeš vlastními slovy, co máš za sebou a proč Tě tato nabídka zaujala. Napiš nám na service@i-living.cz.

_________________________________________________

Hledáme šikovného specialistu/specialistku na péči o zákazníky. Jsi komunikativní, nebojíš se práce, líbí se Ti sortiment bytového vybavení?

Náplň práce:

  • Odborné poradenství při výběru matrací, roštů, lůžkovin apod.
  • Administrativa - zakládání produktů do systému, kontrola faktur, archivace dokumentů, zvedání telefonů apod.
  • Budeš u nás hodně ležet - V showroomu máme vystaveno přibližně 40 druhů matrací, které je potřeba řádně otestovat, abys byl/a schopen/schopna dobře poradit :-) 
  • Typická pracovní doba bude 9:00-17:30 a 10:00 - 18:30. K tomu cca dvě soboty v měsíci od 9 do 14h. V době předvánočního provozu bude potřeba určitá míra flexibility, 

Co musíš mít, umět a vědět:

  • Zdravý rozum a schopnost řešit vše v klidu.
  • Veselou povahu, která překousne i náš občasný nekorektní humor :-)
  • 100% prozákaznický přístup (u nás toto není planá fráze - musíš to mít v sobě). Staráme se o spánek našich zákazníků, a jak známo, dobře se vyspat je základ.
  • Reprezentativní vystupování, umíš jednat i s movitými klienty.
  • Obchodního ducha.
  • Nečekáš na práci, ale sám / sama si ji aktivně hledáš.
  • Máš rád/a sortiment bytového vybavení.
  • Máš kultivovaný písemný i osobní projev, dobrá znalost češtiny je nutností.
  • Uživatelskou znalost MS Office a internetu.
  • Pokud se nebereš moc vážně, budeme Tě mít o to radši.
  • ŘP není podmínkou, ale je výhodou.

Nabízíme:

  • Stabilní job, kde všechno plyne tak nějak v klidu (kromě listopadu a prosince :-) ).
  • Velmi příjemné moderní prostředí s pohodovým kolektivem.
  • Dobré finanční ohodnocení vč. stravenek (120 Kč).
  • Pokud vezmeš práci za správný konec, bude to pro Tebe skvělá forma realizace a rozhodně se nebudeš nudit.
  • Nástup ideálně srpen / září. 

Nemusíš posílat univerzální CV. Mnohem více nás potěší personalizovaný e-mail, kde nám popíšeš vlastními slovy, co máš za sebou a proč Tě tato nabídka zaujala. Napiš nám na service@i-living.cz.

_________________________________________________